Windows oferuje przydatną funkcję, która pozwala zdefiniować domyślne konto użytkownika, które zostanie użyte do automatycznego logowania do systemu. Autologowanie z jednej strony jest przydatne, z uwagi na przyśpieszenie ładowania elementów systemu, z drugiej stanowi zagrożenie, w przypadku przejęcia komputera przez nieuprawnioną osobę.
1) Aby włączyć autologowanie wykonujemy, Start => Uruchom => control userpasswords2
2) Na zakładce Użytkownicy odznaczamy opcję Aby używać tego komputera, użytkownik musi wprowadzić nazwę użytkownika i hasło i klikamy Zastosuj.
3) W kolejnym oknie wybieramy konto, które używane będzie do autologowania, wpisujemy hasło i klikamy OK, następnie Zastosuj.
Po ponownym uruchomieniu komputera, system Windows automatycznie zaloguje wybranego użytkownika.
1) Aby włączyć autologowanie wykonujemy, Start => Uruchom => control userpasswords2
2) Na zakładce Użytkownicy odznaczamy opcję Aby używać tego komputera, użytkownik musi wprowadzić nazwę użytkownika i hasło i klikamy Zastosuj.
3) W kolejnym oknie wybieramy konto, które używane będzie do autologowania, wpisujemy hasło i klikamy OK, następnie Zastosuj.
Po ponownym uruchomieniu komputera, system Windows automatycznie zaloguje wybranego użytkownika.
0 komentarze:
Prześlij komentarz